Atribuirea opțiunilor

Luați măsuri în legătură cu atribuirea Licitați în funcție de modelul ales.
De ce: modelul de atribuire vă va oferi o perspectivă mai clară asupra valorii unui cuvânt cheie. Valoarea respectivă trebuie folosită la setarea sumelor licitate. Testați noul model de atribuire.
De ce: înainte de a alege noul model de atribuire, verificați dacă generează un volum mai ridicat de conversii profitabile. Modificați anunțurile și paginile de destinație, în așa fel încât să îi corespundă etapei în care se află clientul în calea clicurilor.
De ce: dacă anumite cuvinte cheie au rol de asistare, nu de efectuare a conversiilor, trebuie să țineți cont de acest aspect pentru materialele publicitare și paginile de destinație. Începeți: modificați anunțurile text.
7 CREATIVE AMONG US ARTS \u0026 CRAFTS
Examinați atribuirea opțiunilor nou cuvintele cheie cu influență la începutul căii spre conversie, pe baza noului model de atribuire. De ce: multe cuvinte cheie oferă o valoare pe care atribuirea ultimului clic nu o identifică în mod adecvat; printre acestea se numără cuvintele cheie cu influență la începutul căii spre conversie, pe care probabil le-ați întrerupt anterior.
Dezvoltați-vă abordarea cu privire la atribuire pe măsură ce atribuirea opțiunilor îmbunătățește capacitatea de măsurare Aplicați și în alte atribuirea opțiunilor de marketing lecțiile învățate din atribuirea Google Atribuirea opțiunilor în Rețeaua de căutare.
De ce: informațiile pe care le aflați despre clicurile, în combinație cu informațiile din alte instrumente, cum ar fi Google Analytics și Atribuirevă pot îmbunătăți abordarea pe alte canale. Aflați mai multe despre dezvoltarea abordării cu privire la atribuire. Abonați-vă la buletinul informativ cu cele mai bune practici pentru a primi e-mailuri cu sfaturi avansate și noutăți de la Google Ads.
A fost util?
Cum putem să îmbunătățim această pagină?